Wednesday, October 04, 2006

Hösten.

Jag är ju sådär, på hösten inåtvänd.
Vad jag behöver är en halsduk från Thomas Burberry, och mysa in mig i en svartullcardigan med min vackra flickvän. Och gud ja, ett par nya brouges står högt upp på listan också.
Just idag har jag också sådant där milimeterskäggstubb.
Just idag.

Så bara till er, för att ni förstår de vackra värdena i att vara välklädd, för att ni förstår den objektiva kvaliteten i den musik vi älskar, och för att ni förstår värdet av den subjektiva texten, tio orskaker till att dra handen över ett blött rödbrunt löv och le era mest barnliga leenden:

The tough Alliance - don´t close your eyes (och TTA bjuder på den här!)
Ring snuten - ta det lugnt (och shaktar gör det här)
Thom Yorke - the eraser
M. Ward - to go home
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Call my name
Scritti Politti - The boom boom bap
Junior Boys - when no one cares
Kalle J - vända allt, del2 (mixtape, finns hemma hos hybris)
Bill Wells & maher shalal hash baz - Liquorice tics
Juvelen - watch your step (på myspace)

2 Comments:

Blogger Alfredo Augusto said...

grym lista!

ha det fint i höst så ses vi kanske.. :p

5:16 PM  
Blogger Maria said...

anders, jag visste inte att du hade blogspot. ska läsa när jag har tid.

9:53 AM  

Post a Comment

<< Home